Behandling af smådyr på Vestermose dyreklnik

Vi udfører konsultation, undersøgelse, operation mv. af hunde og katte på vores klinik.

Vi tilbyder vaccination og sundhedsundersøgelse af din hund el. kat i en tryg lille klinik.

Vi udfører kastrationer og sterilisationer af katte, hunde, kaniner m.v.. Vi gør det altid i fuld bedøvelse med korrekt brug af lokalbedøvelse og smertestillende for at lette forløbet så meget som muligt for patienterne.

Vi har efteruddannelse i hudpatienter og kan hjælpe jer videre med diverse hudlidelser hos jeres dyr. Dette inkludere både allergi, screeninger, fodertrails, allergivacciner m.v..
Vi udfører avanceret medicinske udredninger af syge hunde og katte både med akutte eller kroniske lidelser. Vi tilbyder indlæggelse af akutte patienter.

Vi har fuldt laboratorie og kan teste diverse akutte og kroniske lidelser og sygdomme in-house. Nogle tests sendes ud af huset ved mere avanceret udredninger.

Vi tilbyder at lave alle slags afføringsprøver og tests på hund og kat. Herunder hjerte og lungeormstest, spoleormstest og bændelsormstest.

Vi har efteruddannelse i tandbehandlinger og hjælper med at jeres dyr får den korrekte behandling af tænderne, hvad end det er en simpel tandrens eller mere avanceret udtrækninger.

Vi råder over direkte digitalt røntgen for såvel akutte som planlagte patientbehandlinger.

Vi udfører ultralydscanning i alle afskygninger af både drægtighed, ved fødsler og ved mere alvorlige lidelser som tjek af organer m.v..
Vi hjælper gerne ved fødsler, og vi har stor erfaring i at hjælpe hvalpe og killinger til verdenen bedst muligt. Det gælder ved såvel naturlig fødsel som ved behov for kejsersnit.